Koszulki z nadrukiem jako gadżet reklamowy

sitodruk na koszulce

Koszulki z nadrukiem jako gadżet reklamowy

Działania marketingowe i promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa przyjmują różne formy, od stron www i reklam w Internecie, przez plakaty czy ulotki aż po uczestnictwo w masowych i lokalnych imprezach oraz wydarzeniach. Jedną z form promocji firmy i wydarzeń są koszulki z nadrukiem.

Kiedy sprawdzi się nadruk na koszulkach?

Nadruki na odzieży to doskonały sposób na identyfikację wizualną przedsiębiorstwa i jego lepszą rozpoznawalność na co dzień. Koszulki oferują dużą powierzchnię reklamową, na której można umieścić zarówno logo i motto firmy, jak i konkretną ofertę produktową. Koszulki z nadrukiem mogą wykorzystywać pracownicy w codziennej pracy, zwiększając tym samym świadomość klientów. Dobrym pomysłem będą także koszulki wykonane specjalnie na firmowe imprezy albo wydarzenia miejskie i sportowe, w których firma bierze udział lub jest sponsorem. Koszulki dla zawodników lub własnych drużyn to idealny sposób autopromocji. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje też koszulki z własnymi nadrukami jako gadżety dla klientów do podpisywanych umów, wygrane w konkursach lub prezenty świąteczne.

Jakie koszulki i rodzaj nadruku będą najlepsze?

W tej kwestii warto postawić na dobrej jakości materiał, najlepiej naturalny lub wysokiej jakości syntetyczny (dla koszulek sportowych), które zapewnią długą żywotność nadruku bez łuszczenia się i zaginania.

W przypadku planowanych wysokich nakładów, należy wybrać nadruk metodą sitodruku, druku solwentowego lub sublimacji, które gwarantują wysoką powtarzalność i dokładność grafiki oraz odporność na temperaturę i długie użytkowanie. Dla mniejszych nakładów poleca się tworzenie koszulek z wykorzystaniem termotransferu lub folii flex/flock, będącymi ciekawym rozwiązaniem, zapewniającym bardzo dobre pokrycie kolorem i wyraziste krawędzie.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.